Hem > Behöver du hjälp?


DE VANLIGASTE FRÅGORNA
Kan jag betala säkert på yves-rocher.se?
Ja, alla upplysningar som rör din beställning, i synnerhet online-betalning med betalkort, är skyddade. Hela transaktionen sker via en säker förbindelse (SSL) och ditt bankkortsnummer krypteras. Du kan känna dig trygg och säker då du handlar online.
Hur vet jag var mitt paket finns?
För att få reda på var ditt paket befinner sig, räcker det med att gå till webbplatsen https://services.yves-rocher.com/SE. För att identifiera dig, uppger du ditt kundnummer och ditt lösenord (detsamma som ditt postnummer). Klicka sedan på "fortsätt". Dina beställningar kommer omedelbart upp på skärmen. Här kan du även enkelt se om dina fakturor är betalda.
Hur skapar jag ett nytt kundkonto på sidan?
Det finns två alternativ:
1) Du kan skapa ditt kundkonto direkt på öppningssidan, genom att klicka på länken "skapa ett kundkonto" som finns under logotypen Yves Rocher.
2) Om du navigerar på andra sidor, räcker det med att klicka på ”mitt kundkonto” högst upp på sidan, ovanför menyn. När du kommer in till sidan, klicka på länken "skapa mitt kundkonto”.

Fyll sedan i dina personliga uppgifter och e-postadress i formuläret.
Du väljer även ett hemligt lösenord som du bekräftar två gånger.
Det enda som återstår är att bekräfta att du vill skapa ett kundkonto. För att göra det, klickar du på knappen ”bekräfta”.

Hur ändrar jag min e-mailadress?
Du ändrar enkelt din e-mailadress under rubriken "mitt kundkonto" högst upp på sidan. Klicka därefter på ”min personliga information”.
Du kan nu enkelt skriva in din nya e-mailadress. Ändringen genomförs dock inte förrän du har tryckt på ”bekräfta”.
Observera: när du ändrar din e-mailadress så ändras också dina inloggningsuppgifter.
Om jag stöter på problem på sidan, vem ska jag kontakta?
Du kan kontakta Yves Rochers Kundtjänst via e-post, genom att klicka på rubriken "kontakta oss" som finns i menyn längst ut till höger. Du kan även kontakta vår Kundtjänst på telefonnummer 042-17 34 40 (mån-fre 8.00-18.00, lör 09.00-14.00).

Hur lång leverans har ni och vad kostar det?
Normalt levererar vi ditt paket inom en vecka. Skulle efterfrågan på någon produkt bli mycket större än förväntad, får vi vänta in nytillverkade produkter från våra fabriker. Vi väntar då med att skicka paketet tills alla varor är inkomna.

Om beställningen understiger 150,- tillkommer en fraktkostnad på 39,- Beställningar under 99,- efter avdrag för ev. rabatt, expedieras inte.