Detta medförde ett fel från vår sida, du kan ladda om sidan och prova igen
Fel på grund av: unknown
Vanliga frågor
Vad kostar frakten?
Kan jag spåra min beställning?
Jag är inte nöjd med produkten jag köpt/ångrar köp
Om du av någon anledning inte skulle vara nöjd med någon produkt så kan du returnera den inom 14 dagar efter att du hämtat ditt paket. Returnera produkten till Yves Rocher Suède AB, 251 81 Helsingborg. Bifoga kundservicedelen på din faktura och skriv om du vill byta varan eller få pengarna tillbaka. Väljer du att få pengarna tillbaka betalar vi varans kostnad samt expeditionsavgiften och frakten som vi debiterat dig. Om du beställt fler varor än en och inte returnerar alla betalar vi dock inte tillbaka expeditionsavgiften eller frakten. Detta beror på att expeditionsavgiften och frakten i de flesta fall är densamma oberoende av hur många varor du köpt. Vid byte eller retur står du själv för returfrakt och transportrisk. Skicka varan som vanligt paket eller brev, inte som postförskott eller efterkrav.
Hur man ändrar e-postadressen eller annat på mitt kundkonto.
Logga in på ditt konto och välj rubriken ”mitt kundkonto”. Skriv in din nya e-postadress eller annat som ska ändras. Ändringen genomförs inte förrän du har klickat på ”bekräfta”. OBS: när du ändrar e-postadressen så ändras även inloggningsuppgifterna.
Beställningar
Vad kostar frakten?
Jag har fått en rabattkod som ger mig extra rabatt eller en extra premie
Kan jag använda rabattkoden på mitt skriftliga erbjudande?
Jag har flera rabattkoder som jag vill använda på samma köp
Jag har precis beställt men vill ändra något i beställningen
Kan jag hitta en översikt på mitt kundkonto över mina köp?
Kan jag se på mitt kundkonto vad fakturorna innehåller?
Jag är inte nöjd med produkten jag köpt/ångrar köp
Om du av någon anledning inte skulle vara nöjd med någon produkt så kan du returnera den inom 14 dagar efter att du hämtat ditt paket. Returnera produkten till Yves Rocher Suède AB, 251 81 Helsingborg. Bifoga kundservicedelen på din faktura och skriv om du vill byta varan eller få pengarna tillbaka. Väljer du att få pengarna tillbaka betalar vi varans kostnad samt expeditionsavgiften och frakten som vi debiterat dig. Om du beställt fler varor än en och inte returnerar alla betalar vi dock inte tillbaka expeditionsavgiften eller frakten. Detta beror på att expeditionsavgiften och frakten i de flesta fall är densamma oberoende av hur många varor du köpt. Vid byte eller retur står du själv för returfrakt och transportrisk. Skicka varan som vanligt paket eller brev, inte som postförskott eller efterkrav.
Ni har skickat fel varor till mig/trasig produkt
Leveranser
Hur lång är leveranstiden?
Normalt levererar vi ditt paket inom 2-4 arbetsdagar. Skulle efterfrågan på någon produkt bli mycket större än förväntat, får vi vänta in nya produkter från våra fabriker. Vi avvaktar då med att skicka paketet tills alla varor är inkomna.
Är det en produkt/produkter som det är lång väntetid på, skickar vi de produkter vi har inne och resten skickas fraktfritt när de kommer in på lager igen.
Vart skickar ni mina paket?
Kan jag spåra min beställning?
Kundkonto
Jag vill handla på hemsidan men är redan kund
Hur man skapar ett kundkonto
Du skapar enkelt ett kundkonto genom att klicka på ikonen för en person, uppe till höger på hemsidan.
Fyll därefter i dina personliga uppgifter och e-postadress i formuläret och slutför registreringen.
Hur man ändrar e-postadressen eller annat på mitt kundkonto.
Logga in på ditt konto och välj rubriken ”mitt kundkonto”. Skriv in din nya e-postadress eller annat som ska ändras. Ändringen genomförs inte förrän du har klickat på ”bekräfta”. OBS: när du ändrar e-postadressen så ändras även inloggningsuppgifterna.
Jag har flyttat och har ändrat adressen på mitt kundkonto
Jag har försökt logga in mig många gånger utan att lyckas
Jag har glömt lösenordet till mitt kundkonto
Kundnummer
Var hittar jag mitt kundnummer ?
Postorder:
Ditt kundnummer hittar du på dina fakturor och på de erbjudanden som vi skickar till dig. Om du inte har ditt kundnummer kan du kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.
När behöver jag mitt kundnummer?
Postorder:
Du behöver ditt kundnummer när du bl a ska spåra din beställning, eller om du vill beställa från ditt skriftliga erbjudande på onlineorder.
För att ge bästa möjliga service är vi tacksamma om du anger ditt kundnummer vid alla kontakter med oss.
Nyhetsbrev
Hur registrerar jag mig för nyhetsbrev?
Hur avregistrerar jag mig för nyhetsbrev?
Jag har avregistrerat nyhetsbrev men de fortsätter att komma
Erbjudanden via postorder
Skickar ni månadspaket?
Jag vill handla på hemsidan men har också fått ett skriftligt erbjudande som jag vill handla från
Jag har fått ett skriftligt erbjudande men hittar inte detta på hemsidan
Jag önskar inte få adresserade erbjudanden från er
Jag har bett er sluta skicka erbjudanden till mig men de fortsätter att komma
Kan jag använda rabattkoden på mitt skriftliga erbjudande?
Jag har sett en premie på ett annat erbjudande som jag vill ha med på min beställning
Jag har fått en kod som ger mig extra rabatt eller en extra premie
Jag har flera rabattkoder som jag vill använda på samma köp
Faktura/betalningar
Faktura
Betalkort
Internetbank
Spåra min beställning
Kan jag spåra min beställning?
Tillfälligt fel
Önskelistan är full