Vi skickar inte månadspaket utan du väljer själv när du vill handla.
Jag vill handla på hemsidan men har också fått ett skriftligt erbjudande som jag vill handla från
Du kan ta del av rabatterna både på hemsidan och på det skriftliga erbjudandet genom att göra separata beställningar som blir fakturerade var för sig.
Jag har fått ett skriftligt erbjudande men hittar inte detta på hemsidan
Du kan beställa från erbjudandet via www.yves-rocher.se/onlineorder, eller via rubriken ”erbjudande i brevlådan” som du hittar längst uppe på hemsidan. Uppge kampanjkoden som tillhör erbjudandet du vill beställa från. Koden finns på beställningssedeln och den börjar med S1xxxxxx. När du skrivit in kampanjkoden och ditt kundnummer visas ordersedeln i miniformat. Vid beställning från ett skriftligt erbjudande gäller den köpinformation som uppges i det aktuella erbjudandet du beställer ifrån. Du behöver inte skapa ett kundkonto på nätet när du beställer från ett skriftligt erbjudande utan det räcker med kampanjkod och ditt kundnummer.
Jag önskar inte få adresserade erbjudanden från er
Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig
Jag har bett er sluta skicka erbjudanden till mig men de fortsätter att komma
Då vi planerar våra adresserade erbjudanden långt i förväg, kan det komma ett eller två utskick till innan det upphör.
Kan jag använda rabattkoden på mitt skriftliga erbjudande?
Koden gäller endast när du handlar på hemsidan och kan inte kombineras med dina skriftliga erbjudanden.
JAG HAR SETT EN PREMIE PÅ ETT ANNAT ERBJUDANDE SOM JAG VILL HA MED PÅ MIN BESTÄLLNING - KAN JAG BYTA PREMIER?
Du kan inte kombinera olika erbjudanden eller byta premier från olika erbjudanden.
JAG HAR FÅTT EN KOD SOM GER MIG EXTRA RABATT ELLER EN EXTRA PREMIE
Koden gäller endast när du handlar på hemsidan och den ska läggas in i fältet ”rabattkod” som finns längst ned i varukorgen. För att aktivera koden klickar du därefter på ”ok”. Då registreras premien eller rabatten direkt på din beställning.
JAG HAR FLERA RABATTKODER SOM JAG VILL ANVÄNDA PÅ SAMMA KÖP